closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

ТМ. "Динамо" - "Мюнхен-1860" 2:0. Немцы не страшны

ТМ. "Динамо" - "Мюнхен-1860" 2:0. Немцы не страшны
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
968
39
Фавбет Бонус 15 000 грн
отримати

«Динамо» - «Мюнхен-1860» 2:0

Голы: Вида, 41, Буяльский, 68

«Динамо»: Рыбка, Селин (Хачериди, 46), Вида (Данило Силва, 46), Бетао (Драгович, 46), Калитвинцев (Цуриков, 46), Рыбалка (Харатин, 46), Сидорчук (Буяльский, 31), Беланда (Сидорчук, 59), Ленс (Мякушко, 46), Ярмоленко (Гусев, 46), Теодорчик (Хлебас, 37, Кравец, 59).

«Мюнхен-1860» (стартовый состав): Ортега, Вальори, Класен, Адлунг, Санчес, Анга, Кагельмахер, Вайгль, Виттек, Фольманн, Мулич.

Сразу после «Бенфики» из Луанды «Динамо» провело еще один спарринг. На сей раз соперник был посильнее – «Мюнхен-1860».

Начнем с хороших новостей из стана киевлян. К команде присоединились Евгений Макаренко и Денис Гармаш, которые вот-вот приступят к подготовке. Также пока по индивидуальной программе тренируется Никита Бурда, но его возвращение не за горами.

В стартовом протоколе на матч с «Мюнхеном» у «Динамо» оказался всего один голкипер – Александр Рыбка, который и отыграл 90 минут. Чуть больше игрового времени, по 60 минут, получили Беланда и Сидорчук (обратная замена). Форварды Теодорчик, Хлебас и Кравец отыграли по полчаса. Остальные – примерно поровну. Привычная для киевлян схема 4-2-3-1, которая при необходимости безболезненно трансформируется в 4-1-4-1, использовалась и в этом матче.

Активнее встречу начали гости, заработав парочку угловых. Правда, до реального момента дело не дошло. В ответ последовал неточный удар Ярмоленко с угла штрафной. На левом фланге активничал Ленс, но с его прострелами справлялись защитники. Подачи Беланды, увы, также не всегда доходили до партнеров.

В то же время более-менее надежно действовала экспериментальная связка центральных защитников Селин-Бетао. Нужно отметить, что если справа в обороне располагался Вида, то слева оказался Калитвинцев. Сергей Ребров ищет позицию для талантливого парня. Вот, уже и до защиты добрались.

Под конец тайма «Динамо», больше контролировавшее мяч, все же добилось своего! Навес с углового справа наконец-то воплотил в гол на дальней штанге Вида – 1:0!

В перерыве, пока новая группа футболистов готовилась к выходу на поле, Александр Шовковский фотографировался с немногочисленными болельщиками «Динамо», которые в этот день оказались на стадионе в Марбелье. Ну а во время игры многолетний капитан «бело-синих» с трибуны громко подсказывал своим партнерам.

С первых минут нового тайма мюнхенцы вновь большими силами побежали в атаку. Поочередно Драгович, Хачериди и Харатин вынуждены были выносить прострелы в штрафную. Рыбка тоже не спал, парировав опасный удар Классена на 57-й минуте.

Увлекшись атакой, «Мюнхен» стал играть в защите слишком самоуверенно, что привело к еще одному голу. Прессинг на чужой половине поля заставил ошибиться оборону немецкой команды. В итоге Цуриков прорвался по левому флангу и навесил в штрафную. Кравец, выпрыгнув выше всех, скинул под удар Буяльскому. Виталий, выдержав паузу, пробил мимо завалившегося на газон вратаря – 2:0!

Гол молодого динамовца поставил крест на атакующих порывах мюнхенцев, которые практически перестали ходить на чужую половину. Киевляне тоже вперед не лезли – ситуация позволяла. В спокойном темпе матч и завершился. 2:0 – уверенная победа «Динамо».

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (39) Всі коментарі

И сделал из него гениального универсала. Жаль,что травмы буквально замучили прекрасного футболиста,такого себе,нашего,Паоло Мальдини.

Лозинський забивав, приблизно, раз на рік. Безсонов більше, але коли грав у півзахисті. Із середини 80-х, коли Лоба його відтягнув узад (правий, ліберо, стоппер), забивати майже перестав. Цікаво, що коли підросли молоді захисники (Лужний, Шматоваленко, Заяць) і Безсонова знову посунули вперед, він, як і по молодості, накидав 5 штук за сезон. Із бомбардиром Дьомою ніхто з них поруч не стояв )) Та і Віда... Це він лише останнім часом почав стандарти завершувати. До бомбардира ще копати і копати. Той же Ващук наколотив за Динамо 15 штук (+1 за збірну).

Фалько 24.01.2015 19:58 Да,помню его сумасшедший гол Днепру,на выезде,в сезоне 1989 года. Вторая молодость открылась у него.

Відповідь на повідомлення FLAK-88

И сделал из него гениального универсала. Жаль,что травмы буквально замучили прекрасного футболиста,такого себе,нашего,Паоло Мальдини.

У В.Бессоновa в подсознании не было даже намёка на вопрос - "а может хоть на этот раз поберечь кости да коленки?".

Відповідь на повідомлення FLAK-88

Бульдозер 24.01.2015 19:47 Играли то вместе,ты прав,но Бесс немного раньше в Динамо. У врагов ходят гнусные легенды,что злобный Лобан убил в Бессонове гениального форварда.

Мацкалі, що з них візьмеш? У Лоби Безсонов НІКОЛИ не грав у нападі. Вйого біографії є єдиний факт (не рахуючи якісь дитячі харківські команди - може, він там і на воротах стояв), коли Вова в офматчах грав нападника - на СЧ серед юніорів у 1977. Так грав 2 чи 3 гри від безвиході - повилітали всі нападники збірної. Настільки повилітали, що поруч із ним в одному матчі 2-го нападника грав ще один "бомбардир" - Вагіз Хідіятулін! Нічого, впорались, але ж це не привід.

Бульдозер 24.01.2015 20:08 Что да,то да,рыцарь без страха и упрёка...

Фалько 24.01.2015 20:08 Да там,вообще,Бесс феерил,да так,что стал лучшим игроком чемпионата Мира 1977 года среди юниоров!

Відповідь на повідомлення FLAK-88

Бульдозер 24.01.2015 19:47 Играли то вместе,ты прав,но Бесс немного раньше в Динамо. У врагов ходят гнусные легенды,что злобный Лобан убил в Бессонове гениального форварда.

Мне кажется, что Лобановский не думал об игроках. Приоритетом у него было создание и постоянное совершенствование динамо-машины, а люди - это детали, винтики-колёсики. В интересах машины мог бы и Блохина поставить в ворота.

Бульдозер 24.01.2015 20:15 Лобановский конструктор той самой знаменитой Динамо-машины,и как в любой машине,в ней есть те самые "винтики",без которой машина не поедет,или поедет,но не так,не стой мощностью,скоростью,направлением...Да и сам он не раз говорил,что не команда подбирается под игрока,а игрок (под ту модель игры) под команду.Хотя,Лобановский всегда уточнял,что он за РАЗУМНУЮ универсализацию,без Олега Владимировича на воротах)

Відповідь на повідомлення FLAK-88

Бульдозер 24.01.2015 20:15 Лобановский конструктор той самой знаменитой Динамо-машины,и как в любой машине,в ней есть те самые "винтики",без которой машина не поедет,или поедет,но не так,не стой мощностью,скоростью,направлением...Да и сам он не раз говорил,что не команда подбирается под игрока,а игрок (под ту модель игры) под команду.Хотя,Лобановский всегда уточнял,что он за РАЗУМНУЮ универсализацию,без Олега Владимировича на воротах)

Да .... но! Атакующий полузащитник Бессонов, как игрок, поднялся бы на ЕЩЁ более высокий уровень. То есть его слово в истории футбола было бы ещё весомее, чем то, что стало. Однако Лобановскому был нужен был другой винтик - высокотехничный правый защитник с очманенной подвижностью, да ещё и со способностью высококлассно поддержать атаку. Вот так сильные стороны Бессонова обернулись против него же.

Бульдозер 24.01.2015 21:26 Вполне возможно,но пресытив бы Бессоновым среднюю линию-красавицу середины 80-х,мы бы не получили на выходе боле уязвимую заднюю линию? Всё таки в Тики-Таку тогда ещё не играли)

Відповідь на повідомлення FLAK-88

Бульдозер 24.01.2015 21:26 Вполне возможно,но пресытив бы Бессоновым среднюю линию-красавицу середины 80-х,мы бы не получили на выходе боле уязвимую заднюю линию? Всё таки в Тики-Таку тогда ещё не играли)

Эт почему же? "Спартак" Бескова - это же самая что ни на есть "тики-така"! Ну тока названия не было, а суть и рисунок игры ВСЁ ТОЖЕ.

Бульдозер 24.01.2015 22:54 Ну про Спартак Бескова это тоже самое,как потом любили говорить в России,что Спартак первый стал играть в Барселону) Мелкий и средний пас ещё не есть Тики-така)

Если вспомнить историю,то те,"спартаковские" стеночки только на один сезон,1979 года,стали откровением для нашего футбола,флангово-вертикального. И то,не в последнюю очередь из-за того,что Динамо переживало смену поколений. Два последующих сезона,а применительно к соперничеству со Спартаком-то и три,по 1982 год включительно,киевская модель построения игры убедительно переигрывала московскую.

Главная особенность Бесковского Спартака того периода,как мне кажется,было умение Константина Ивановича выстраивать командную игру на длительное время без заметных функциональных ям. У Лобановского был иной подход,команда подводилась под определённые сезонные или циклические пики,после чего наступал неминуемый спад. 1976,1979,1983-84,1987 или 1989 года яркий пример этому. Динамо тратило на порядок больше (из-за статуса базовой команды сборной) энергии как физической,так,что ещё главнее,психологической и поэтому данная модель построения закладки функциональной готовности игроков у Лобановского вполне оправдана. В пользу этого говорят простые ФАКТЫ,то есть ТИТУЛЫ завоёванные киевлянами в период Великого противостояния со Спартаком в 1978-1990 годах.

Відповідь на повідомлення FLAK-88

Если вспомнить историю,то те,"спартаковские" стеночки только на один сезон,1979 года,стали откровением для нашего футбола,флангово-вертикального. И то,не в последнюю очередь из-за того,что Динамо переживало смену поколений. Два последующих сезона,а применительно к соперничеству со Спартаком-то и три,по 1982 год включительно,киевская модель построения игры убедительно переигрывала московскую.

"тики-така" - это контроль мяча (не спешим отдавать его в борьбу!) посредством мелкого и среднего паса. Но основная идея это именно контроль мяча, а не протяжённость пасов, - "пока мяч у нас, нам не забьют! Забить можем только мы!". Тут есть ещё и делание нервов - отлученный от мяча супротивник начинает активно подпсиховывать. Именно так и играл "Спартак". И не только в 79, но и в расцвет Феди Черенкова с Гавриловым, а это чуток попозже. Я щас не обсуждаю чей футбол лучше, я лишь констатирую факт - "Спартак" играл в то, что сейчас получило прозвище "тики-така".

Я щас не обсуждаю чей футбол лучше, я лишь констатирую факт - "Спартак" играл в то, что сейчас получило прозвище "тики-така". Бульдозер 24.01.2015 23:23 1)А чего тут обсуждать,и так видно,титулы сложим и всё прояснится! 2) Во что играл Спартак тогда,не совсем то(мягко сказать),что играют сейчас. Все эти стеночки,"сдвоенные центры" канули в лета.По сути,это всё было только "для внутреннего пользования". Тот же Романцев-90х добился в Европе намного больше взяв целый арсенал тактик именно от Лобановского-длинные фланговые передачи, элементы прессинга,и отчасти аритмии.

Відповідь на повідомлення Бульдозер

Да .... но! Атакующий полузащитник Бессонов, как игрок, поднялся бы на ЕЩЁ более высокий уровень. То есть его слово в истории футбола было бы ещё весомее, чем то, что стало. Однако Лобановскому был нужен был другой винтик - высокотехничный правый защитник с очманенной подвижностью, да ещё и со способностью высококлассно поддержать атаку. Вот так сильные стороны Бессонова обернулись против него же.

Тоді в Динамо (та і в інших командах) грало строго по 4 півзахисники, причому, майже напевно, 2крайні та 2 центральні: задній (опорний) і передній (атакувальний). Динамо іноді грало із 3 центральними,один із яких прикривав фланг. Але це - більшою мірою винятки. Опорними в Динамо часів Безсонова грали навскидку: Коньков, Бережний, сам Володя, Яковенко, Михайличенко. Передніми: Мунтян (трішки), Веремеєв, Буряк, Заваров. Пасом і читанням гри когось із четвірки останніх Безсонов не володів. Тому йому залишалося реалізовувати себе або в опорній зоні, або, зважаючи на працездатність, box-to-box'ом із додатковим контролем флангу. Або в захисті з підключеннями вперед. До речі, в основі Динамо Безсонов провів 13-14 років, із них у захисті - 4-5, правим захисником рік-два. Гадаю, часу реалізуватися було вдосталь, а завадило цьому не місце на полі (яке з 4-5?), а, як уже зазначалося вище, травми.

Лично мне,из трёх "пиковых" Романцевских сезона 1993,1995 и 1998 годов,когда они доходили до полуфиналов КК и КУЕФА больше всего запомнился 1993 год,пожалуй самый сильный Спартак в своей истории. Команда совершенно не была похожа на Бесковский вариант.

Тікі-таку придумав не Гвардьола, не Кройф і навіть, страшно сказати, не Бесков. Ще у 30-і роки так грали австрійці, і називалася ця фіговина "Віденські мережива". Чому не можна казати, що Спартак у 80-і грав "у Барселону"? Бо для Барселони і Гвардьоли, і Кройфа (як родоначальника стилю), і, частково, Рейкарда не менш важливим за перепас, "коли м'яч у нас", був правильно облаштований пресинг, "коли м'яч не у нас". Тобто, час володіння м'ячем максимізувався не лише максимально бережним його утримуванням, а і максимально швидким і агресивним відбором. Причому "танцюють всі": і Мессі, й Хаві, й Рональдіньо, і Стоїчков. Бо якщо випадає хоча б один - пресинг закінчується. Ні в австрійців, ні у спартаківців жодного пресингу не було й у проекті. Якщо в Бескова були "піаністи-балерини" Гаврилов, Черенков, Родіонов, Ярцев тощо, то який там пресинг?

Відповідь на повідомлення Фалько

Тоді в Динамо (та і в інших командах) грало строго по 4 півзахисники, причому, майже напевно, 2крайні та 2 центральні: задній (опорний) і передній (атакувальний). Динамо іноді грало із 3 центральними,один із яких прикривав фланг. Але це - більшою мірою винятки. Опорними в Динамо часів Безсонова грали навскидку: Коньков, Бережний, сам Володя, Яковенко, Михайличенко. Передніми: Мунтян (трішки), Веремеєв, Буряк, Заваров. Пасом і читанням гри когось із четвірки останніх Безсонов не володів. Тому йому залишалося реалізовувати себе або в опорній зоні, або, зважаючи на працездатність, box-to-box'ом із додатковим контролем флангу. Або в захисті з підключеннями вперед. До речі, в основі Динамо Безсонов провів 13-14 років, із них у захисті - 4-5, правим захисником рік-два. Гадаю, часу реалізуватися було вдосталь, а завадило цьому не місце на полі (яке з 4-5?), а, як уже зазначалося вище, травми.

Це дуже суб'єктивна точка зору, тим паче, що статистику за таким показником, як бачення поля і уміння дати загострюючий пас тоді не вели, а за давністю років відновити її неможливо. Але залишилося відчуття, що стихія Бессонова - гра ближче до чужих воріт, а не до своїх. Мiркую, що якби у Лобана був тоді сильний правий захисник, то так би воно і було.

Відповідь на повідомлення Бульдозер

Це дуже суб'єктивна точка зору, тим паче, що статистику за таким показником, як бачення поля і уміння дати загострюючий пас тоді не вели, а за давністю років відновити її неможливо. Але залишилося відчуття, що стихія Бессонова - гра ближче до чужих воріт, а не до своїх. Мiркую, що якби у Лобана був тоді сильний правий захисник, то так би воно і було.

Я, здається, вже двічі зазначав, що правим захисником Безсонов відіграв не більше 2 сезонів. Із 14. А щодо вели - не вели. Це журналісти не вели. А в Динамо ВСЕ записувалося та підраховувалося ще з 1974 року. Зокрема, показники активності, ефективності, надійності. В атакувальних діях, в оборонних.

Відповідь на повідомлення Фалько

Тікі-таку придумав не Гвардьола, не Кройф і навіть, страшно сказати, не Бесков. Ще у 30-і роки так грали австрійці, і називалася ця фіговина "Віденські мережива". Чому не можна казати, що Спартак у 80-і грав "у Барселону"? Бо для Барселони і Гвардьоли, і Кройфа (як родоначальника стилю), і, частково, Рейкарда не менш важливим за перепас, "коли м'яч у нас", був правильно облаштований пресинг, "коли м'яч не у нас". Тобто, час володіння м'ячем максимізувався не лише максимально бережним його утримуванням, а і максимально швидким і агресивним відбором. Причому "танцюють всі": і Мессі, й Хаві, й Рональдіньо, і Стоїчков. Бо якщо випадає хоча б один - пресинг закінчується. Ні в австрійців, ні у спартаківців жодного пресингу не було й у проекті. Якщо в Бескова були "піаністи-балерини" Гаврилов, Черенков, Родіонов, Ярцев тощо, то який там пресинг?

Щодо пресiнгу ти повністю правий, я про це не говорив тільки тому, що не бажав затінювати головне - КОНТРОЛЬ М'ЯЧА. Контроль м'яча без пресiнгу може бути, а ось пресiнг без контролю м'яча - це вже не футбол, а метушня.

Відповідь на повідомлення Фалько

Я, здається, вже двічі зазначав, що правим захисником Безсонов відіграв не більше 2 сезонів. Із 14. А щодо вели - не вели. Це журналісти не вели. А в Динамо ВСЕ записувалося та підраховувалося ще з 1974 року. Зокрема, показники активності, ефективності, надійності. В атакувальних діях, в оборонних.

Я не бував у динамівських архівах, і з тією статистикою не знайомий. Якщо ти бував, то я тобі вірю.

Відповідь на повідомлення Бульдозер

Я не бував у динамівських архівах, і з тією статистикою не знайомий. Якщо ти бував, то я тобі вірю.

В архівах я не бував. Але, по-перше, бували інші ), по-друге, з певного часу Динамо багато чого стало друкувати, зазвичай, узагальнену інформацію, в дещо спрощеному вигляді, а проте висновки можна було робити.у клубних журналах, буклетах, довідниках, навіть у програмках якісь цурпалки. Заохочували певний прошарок публіки не тільки хавати, а і думати.

Відповідь на повідомлення Бульдозер

Щодо пресiнгу ти повністю правий, я про це не говорив тільки тому, що не бажав затінювати головне - КОНТРОЛЬ М'ЯЧА. Контроль м'яча без пресiнгу може бути, а ось пресiнг без контролю м'яча - це вже не футбол, а метушня.

Не згоден. Те саме Динамо (і не лише воно) іноді показувало саме такий футбол: пресингували, відбирали, і влаштовували швидку контратаку в 1-2 середніх чи довгих паси. Контролю - мінімум, пресингу - максимум, метушнею це називати не випадало, бо всі дії були ретельно розраховані та відпрацьовані на тренуваннях. І результат час від часу отримувався доволі непоганий.

Відповідь на повідомлення Фалько

Не згоден. Те саме Динамо (і не лише воно) іноді показувало саме такий футбол: пресингували, відбирали, і влаштовували швидку контратаку в 1-2 середніх чи довгих паси. Контролю - мінімум, пресингу - максимум, метушнею це називати не випадало, бо всі дії були ретельно розраховані та відпрацьовані на тренуваннях. І результат час від часу отримувався доволі непоганий.

Якщо віддати пріоритет відбору м'яча, а не його контролю; тобто .... відібрали і тут же втратили, відібрали-втратили, то це і є метушня. ТАКИЙ футбол нам не потрібний!

Відповідь на повідомлення Фалько

В архівах я не бував. Але, по-перше, бували інші ), по-друге, з певного часу Динамо багато чого стало друкувати, зазвичай, узагальнену інформацію, в дещо спрощеному вигляді, а проте висновки можна було робити.у клубних журналах, буклетах, довідниках, навіть у програмках якісь цурпалки. Заохочували певний прошарок публіки не тільки хавати, а і думати.

Якщо ну дуже вже спростити, то в наступальному футболі є тільки дві тактики: 1. Швидко-швидко віддати м'яч у боротьбу, навмання, "на кого Б-г пошле", але тільки щоб обов'язково ВПЕРЕД. 2. спокійний, неквапливий розіграш м'яча з метою віддати м'яч не у боротьбу, а тільки щоб СВОЄМУ, який знаходиться в трохи кращій позиції. Друге і є тiкi-така!

Відповідь на повідомлення Бульдозер

Якщо ну дуже вже спростити, то в наступальному футболі є тільки дві тактики: 1. Швидко-швидко віддати м'яч у боротьбу, навмання, "на кого Б-г пошле", але тільки щоб обов'язково ВПЕРЕД. 2. спокійний, неквапливий розіграш м'яча з метою віддати м'яч не у боротьбу, а тільки щоб СВОЄМУ, який знаходиться в трохи кращій позиції. Друге і є тiкi-така!

Саме! "Якщо ну дуже вже спростити" Тримати м'яч можна по-різному. Насправді, варіантів ведення атаки куди більше.

Відповідь на повідомлення Бульдозер

Якщо віддати пріоритет відбору м'яча, а не його контролю; тобто .... відібрали і тут же втратили, відібрали-втратили, то це і є метушня. ТАКИЙ футбол нам не потрібний!

Ну, якщо абстрагуватися, то нам потрібний такий футбол, у підсумку якого ми виграємо. І не потрібний, у якому програємо. Відібрали-втратили, відібрали-втратили - це, звичайно, метушня. А от відібрали, швидко віддали на вільного, швидко побігли в контратаку, пробили по воротах - це вже не метушня. Навіть, якщо іноді й утрачати.

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

03 липня
13:59
"Дніпро-1" може втратити Богдана Лєднєва та ще трьох гравців "основи"
13:45
"Зоря" не погоджується на пропозиції "Динамо" по переходу Едуардо Герреро
13:30
УЄФА розпочав розслідування проти Меріха Демірала через заборонений жест
13:20
Половина матчів стартового туру УПЛ будуть перенесені
13:10
Руслан Ротань визначився зі складом збірної України U-23 для підготовки до Олімпіади
13:00
На війні загинув фанат "Динамо" Богдан Гордей
12:45
Дмитро Криськів: "Щасливий, що зможу представляти Україну на Олімпійських іграх"
12:30
"Інгулець" розірвав контракти з Панасенком та Романченком
12:15
"Олександрія" призначила нового спортивного директора
12:00
Силами ППО знищено 11 повітряних цілей
11:45
Сергій Рибалка покинув ЛНЗ
11:30
Юрій Береза: "Готовий передати юридичні права тому, хто врятує "Дніпро-1"
11:15
Андрій Богданов: "Дуже вдячний "Колосу". У мене немає жодних образ на клуб"
11:00
"Шахтар" підтвердив, що відпустить 5 гравців до збірної України U-23 на Олімпіаду
10:45
"Кривбас" запізнився на рейс до Словенії через хибне мінування аеропорту в Кишиневі
10:30
Олександр Піхальонок: "Найбільше у "Динамо" спілкуюся з Буяльським"
10:15
Максим Брагару: "Ярмоленко - кумир мого дитинства. Круто, що буду грати з ним в одній команді"
10:12
Копа Америка. Коста-Рика – Парагвай 2:1. Відеоогляд матчу
10:01
Копа Америка. Бразилія – Колумбія 1:1. Відеоогляд матчу
10:00
Костянтин Бичек залишив "Металіст 1925"
09:45
Юрій Коваль: "Скоро до "Зорі" приєднається декілька гравців, шукаємо підсилення на кожну позицію"
09:30
Контрольний матч. "Зоря" - МТК (Угорщина) 1:1 
09:15
"Ворскла" підтвердила, що Крупський та Павлюк поїдуть на Олімпіаду
09:00
Дмитро Михайленко: "Збір юнацької команди України U-19 пройде у Польщі"
Більше новин
03 липня
13:59
"Дніпро-1" може втратити Богдана Лєднєва та ще трьох гравців "основи"
13:45
"Зоря" не погоджується на пропозиції "Динамо" по переходу Едуардо Герреро
13:20
Половина матчів стартового туру УПЛ будуть перенесені
13:10
Руслан Ротань визначився зі складом збірної України U-23 для підготовки до Олімпіади
13:00
На війні загинув фанат "Динамо" Богдан Гордей
12:45
Дмитро Криськів: "Щасливий, що зможу представляти Україну на Олімпійських іграх"
12:30
"Інгулець" розірвав контракти з Панасенком та Романченком
12:15
"Олександрія" призначила нового спортивного директора
12:00
Силами ППО знищено 11 повітряних цілей
11:45
Сергій Рибалка покинув ЛНЗ
11:30
Юрій Береза: "Готовий передати юридичні права тому, хто врятує "Дніпро-1"
11:15
Андрій Богданов: "Дуже вдячний "Колосу". У мене немає жодних образ на клуб"
11:00
"Шахтар" підтвердив, що відпустить 5 гравців до збірної України U-23 на Олімпіаду
10:45
"Кривбас" запізнився на рейс до Словенії через хибне мінування аеропорту в Кишиневі
10:30
Олександр Піхальонок: "Найбільше у "Динамо" спілкуюся з Буяльським"
10:15
Максим Брагару: "Ярмоленко - кумир мого дитинства. Круто, що буду грати з ним в одній команді"
10:00
Костянтин Бичек залишив "Металіст 1925"
09:45
Юрій Коваль: "Скоро до "Зорі" приєднається декілька гравців, шукаємо підсилення на кожну позицію"
09:30
Контрольний матч. "Зоря" - МТК (Угорщина) 1:1 
09:15
"Ворскла" підтвердила, що Крупський та Павлюк поїдуть на Олімпіаду
09:00
Дмитро Михайленко: "Збір юнацької команди України U-19 пройде у Польщі"
08:45
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 8:00 03.07.2024
08:15
Плюс 1180 осіб, 57 артсистем: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 03.07.24
07:51
Сьогодні легендарному капітану "Динамо" Віктору Колотову могло виповнитися 75 (+ Відео)
Більше новин
03 липня
13:30
УЄФА розпочав розслідування проти Меріха Демірала через заборонений жест
13:10
Руслан Ротань визначився зі складом збірної України U-23 для підготовки до Олімпіади
12:45
Дмитро Криськів: "Щасливий, що зможу представляти Україну на Олімпійських іграх"
11:00
"Шахтар" підтвердив, що відпустить 5 гравців до збірної України U-23 на Олімпіаду
10:12
Копа Америка. Коста-Рика – Парагвай 2:1. Відеоогляд матчу
10:01
Копа Америка. Бразилія – Колумбія 1:1. Відеоогляд матчу
09:15
"Ворскла" підтвердила, що Крупський та Павлюк поїдуть на Олімпіаду
08:35
Визначився склад збірної Аргентини U-23 на Олімпіаду
00:56
Визначились усі чвертьфінальні пари Євро-2024
00:35
Євро-2024. Австрія – Туреччина 1:2. Відеоогляд матчу
00:05
Беллінгем порівняв себе з Роналду після голу словакам
02 липня
23:57
Австрія - Туреччина 1:2. Сила стандартів
23:52
Рональд Куман: "Ми завдали Румунії великих проблем своїм нападом"
22:58
Олімпійська збірна України зіграє товариські матчі проти Єгипту та Парагвая
22:40
Олександр Кучер: "У нас футболісти грають у закордонних клубах, а ми вважаємо, що ми вже виграли"
22:24
Тренер збірної Румунії: "Сьогодні завершилася наша казкова історія"
21:54
Євро-2024. Усі суперники збірної України у групі Е вилетіли в 1/8 фіналу
21:50
Євро-2024. Австрія - Туреччина. Текстова пряма трансляція
21:40
Євро-2024. Румунія – Нідерланди 0:3. Відеоогляд матчу
21:08
Євро-2024. Австрія – Туреччина: стартові склади
21:08
Румунія – Нідерланди 0:3. ПромоКОДІ
20:46
На Євро-2024 сталася перша травма з переломом ребра (Фото, Відео)
20:36
"Жирона" замінила трьох членів Ради директорів, щоб відповідати важливому правилу УЄФА
19:51
Роберто Мартінес: "У Роналду шість Євро за спиною, але він, як і раніше, вважає себе молодим"
Більше новин
03 липня
00:30
Гояс Гояния - Амеріка Мінейро: пряма трансляція матчу
01:00
Ігуату - Трезі: пряма трансляція матчу
02:00
Греміо - Мірасол: пряма трансляція матчу
04:00
Бразилія - Колумбія: пряма трансляція матчу
04:00
Коста-Рика - Парагвай: пряма трансляція матчу
21:00
Маракана - Атлетіко Сеаренсе: пряма трансляція матчу
02 липня
01:00
Сантос - Шапекоенсе: пряма трансляція матчу
01:30
Демократа - Серра: пряма трансляція матчу
02:00
Палмейрас - Корінтіанс: пряма трансляція матчу
02:00
Міксто - Бразильєнсе: пряма трансляція матчу
02:00
Лондріна - Томбенсе: пряма трансляція матчу
02:00
Наутіко - Конфьянса: пряма трансляція матчу
03:00
КРБ - Брускі: пряма трансляція матчу
04:00
США - Уругвай: пряма трансляція матчу
04:00
Болівія - Панама: пряма трансляція матчу
19:00
Румунія - Нідерланди: пряма трансляція матчу
22:00
Австрія - Туреччина: пряма трансляція матчу
01 липня
00:30
Крісіума - Інтернасьонал: пряма трансляція матчу
00:30
Фламенго - Крузейро: пряма трансляція матчу
00:30
Витория (С) - Атлетіко Паранаенсе: пряма трансляція матчу
00:30
Марінга - Патросіненсе: пряма трансляція матчу
00:30
Гуарані - Понте-Прета: пряма трансляція матчу
03:00
Мексика - Еквадор: пряма трансляція матчу
03:00
Ямайка - Венесуела: пряма трансляція матчу
Більше новин
02 липня
18:00
Бразилія – Колумбія. Анонс та прогноз матчу
16:04
Коста-Рика - Парагвай: ставка на гол Лос Тікос
16:01
Бразилія – Колумбія: ставка на непрограш команди Лоренсо
12:00
Австрія - Туреччина. Анонс та прогноз матчу
10:01
Австрія - Туреччина: прогноз Кріса Саттона
09:00
Румунія – Нідерланди. Анонс та прогноз матчу
07:02
Румунія - Нідерланди: ставка на результативність "Ораньє"
01 липня
16:03
Болівія - Панама: ставка на низ та непрограш панамців
16:02
США - Уругвай: ставка на голи команди Б'єлси
12:00
Португалія - Словенія. Анонс і прогноз матчу
10:01
Португалія - Словенія: прогноз Sports Mole
09:00
Франція - Бельгія. Анонс та прогноз матчу
16:00
Палмейрас - Корінтіанс: прогноз на матч
30 червня
14:30
Крісіума - Інтернасьонал: прогноз на матч
12:00
Форталеза - Жувентуде: прогноз на матч
12:00
Сан-Паулу - Баія: прогноз на матч
12:00
Греміо - Флуміненсе: прогноз на матч
08:00
Актобе - Тобол: прогноз на матч
07:00
Атлетіко Мінейро - Атлетіко Гоіянієнсе: прогноз на матч
06:00
Єлімай - Жетису: прогноз на матч
29 червня
19:30
Ванкувер Уайткепс - Сент-Луїс Сіті: прогноз на матч
19:30
Сіетл Саундерс - Чікаго Файр: прогноз на матч
19:30
Сан-Хосе Ертквейкс - Лос-Анджелес Гелаксі: прогноз на матч
19:30
Портленд Тімберс - Міннесота Юнайтед: прогноз на матч
Більше новин

Рейтинг казино

200 000 грн + 500 FS
Забрати подарунок →